דיון בנוגע לפעולות מתוקשבות
האם אתה רוצה להגיב להודעה זו? אנא הירשם לפורום בכמה לחיצות או התחבר כדי להמשיך.
דיון בנוגע לפעולות מתוקשבות

כאן תוכלו להעלות מחשבות ולהגיב זה לזה בנוגע לפעילויות המתוקשבות שיצרתם.


You are not connected. Please login or register

תשובות לשאלות

Go down  הודעה [עמוד 1 מתוך 1]

1תשובות לשאלות Empty תשובות לשאלות Fri Oct 10, 2014 3:52 am

יותם וקנין


אורח

1. לא , החלק של עבודה עם ג'אוג'ברה מעט בעייתי ללא מחשב ואין כמעט דרך להדגים זאת ללא התוכנה.
2. יש לתלמיד אפשרות להקשיב באופן אישי להסבר וידאו בקצב שלו - לעצור ולחזור טיפה אחורה על חלק שלא היה ברור לגמרי , דבר שבכיתה רגילה לא מתאפשר לכולם. בנוסף, ישנה אפשרות לחקור את הפונקציה הקווית באופן חופשי - להבין ולראות איך התיאוריה באה לידי ביטוי במעשי. המורה יכול לקבל תמונת מצב של אפקטיביות של פעילות כזו בעזרת הבוחן שניתן בסוף הפעילות
3.קשיים - עבור המורים : אם אין מספיק עמדות מחשב או אוזניות - זה נתון לכשלון. אני חושב שעבור תלמידים זו פעילות שמשלבת גם הסבר תיאורטי עם דוגמאות וגם תרגול בג'אוג'ברה וקשה לי לראות איך זה נחות\קשה יותר משיעור מסורתי בנושא הזה.
באופן כללי - לווא דווקא בשיעור הזה, קושי יכול לנבוע במטלות מתוקשבות אצל תלמידים שאין להם יכולת הבנת הנקרא טובה או תלמידים בעלי משמעת עצמית ממש נמוכה שעלולים לסטות מן המטלה לכיוון פייסבוק ושאר רעות חולות.

לסיכום : מאוד נהנתי לעשות את המטלה - למדתי ממנה הרבה ואני חושב שגם אעשה שימוש בכלים האלו במהלך השנה בכיתות שלי , לפחות לנסות פעם בכיתה ולראות לאן זה מושך- אעדכן במהלך השנה.
תודה!
יותם.

חזרה למעלה  הודעה [עמוד 1 מתוך 1]

Permissions in this forum:
אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה