א. הפעילות המתוקשבת מעמיקה את ההבנה בנושא המלבן, חישובי שטחים ע"י הגדלת אורך\ רוחב, בצורה דינאמית ומיידית. בנוסף, היא משלבת את המשולש כחלק מהמלבן, אך לא ע"י העברת אלכסון רגיל.
ב. הערך הדידקטי בלמידה מתוקשבת לדעתי הוא הדינאמיות. התלמידים יכולים לראות ב"לייב" איך הזזה של קדקוד משפיע על גודל המלבן מבחינת היקפו ושטחו. כאשר עושים זאת עם דף ועיפרון אפשר להגיע לאותן מסקנות, אך קשה לראות את השינויים אחד כנגד השני במיידיות.
ג.הקשיים הם כמובן השימוש בממשקים אינטרנטיים, שלא מובנים וקלים לכל אחד. וכן הזמינות לאינטרנט ומחשב, שלא קיימים בכל מקום וזמן.
ב. הערך הדידקטי בלמידה מתוקשבת לדעתי הוא הדינאמיות. התלמידים יכולים לראות ב"לייב" איך הזזה של קדקוד משפיע על גודל המלבן מבחינת היקפו ושטחו. כאשר עושים זאת עם דף ועיפרון אפשר להגיע לאותן מסקנות, אך קשה לראות את השינויים אחד כנגד השני במיידיות.
ג.הקשיים הם כמובן השימוש בממשקים אינטרנטיים, שלא מובנים וקלים לכל אחד. וכן הזמינות לאינטרנט ומחשב, שלא קיימים בכל מקום וזמן.