קודם כל מאוד נהניתי גם אם זה היה מתיש.
הפעילות המקוונת מאפשרת מרחב חדש של אפשרויות מבחינתי, ראשית היא מאפשרת להפוך את השאלות המתמטיות למשחק, ויש לא מעט משחקי רשת מתמטיים (אם כי לא הרבה מדי ובטח שלא בעברית).
שנית היא מאפשרת מרחב פעולה חדש, מרחב דינאמי, התלמיד יכול לקבל הרבה יותר מושג על דברים למשל פונקציות או משולשים דבר שאי אפשר לעשות בלי מחשב.
יש לי לא מעט תלמידים שאינם יודעים סימון זויות או סימון צלעות. זהו חומר של בי"ס יסודי והם בכיתה י'. הדבר מביך אותם פעמים רבות. היתרון הדידקטי הוא ביצירת סביבת עבודה שבה כל תלמיד יכול להתקדם לפי יכולתו ומהירותו. זהו עבורי היתרון המרכזי
לצערי הרב הייתה לי פעילות בראש לפני שניגשתי לבנות את הפעילות המקוונת ולא הצלחתי להעביר את מחשבותיי ורעיונותיי לפעילות. גיליתי שג'אוג'ברה הוא בעיקר כלי להדגמות ופחות לעבודות מתקדמות וזה איכזב אותי מאוד. אני אשמח מאוד ללמוד עוד על התוכנה ואולי אפילו לעזור לתת טיפים לשיפור. יש תכני תקשוב מעולים ברשת באנגלית והדבר מתסכל עבור מורה ישראלי.
דבר נוסף הוא הקושי הטכנולוגי. ניסיתי לפתוח רוג'ומים של חברים אחרים ולא אצל כולם עבדו כל היישומונים.
לפי דעתי תיאלץ להיות מהפכה בתחום החינוך לכיוון התקשוב, הדבר עדיין מיושן ויחסית לטכנולוגיות המצויות היום בשוק, הוא בהחלט לא עונה על צרכי המשתמשים. הממשקים עדיין דלים מאוד.
אינני רואה קושי לתלמידים, רובם דיגיטליים בימינו.