א. מה הפעילות המתוקשבת שיצרת מאפשרת מעבר לפעילות שאינה מתוקשבת?
ראשית, הפעילות מוצגת באופן מוחשי ודינמי על מסך המחשב של התלמיד. יש כאן שילוב של קול ותמונה שמסייעים לתלמיד להבין באופן יסודי יותר את החומר.
ב. מה הערך הדידקטי של פעילות מתוקשבת (בנושא שבחרת ובכלל), מבחינת הוראה או למידה? אחד היתרונות הבולטים בלמידה מתוקשבת מסוג זה הוא הקצב האישי שהתלמיד מתאים לעצמו בתהליך הלמידה. התלמיד יכול לקבוע את כמות הזמן עבור כל שלב וכן לחזור אחורה.
ג. מה הקשיים שהפעילות המתוקשבת שיצרת עלולה ליצור עבור המשתתפים בה (התלמידים, המורים)?
הקושי העיקרי הוא הבקרה של המורה בכיתה, היכן נמצא כל תלמיד ושליטה על פערי הלימוד (כיתה הטרוגנית) , האם ישנה שליטה מספקת בתפעול הבסיסי של התוכנה, בדיקת התשובות של התלמידים נעשה רק לאחר קבלת התוצר וסיום התהליך. מבחינת התלמידים, ברור כי דרושה כאן עבודה עצמית, ריכוז ורצון להכנס אל תוך תהליך הלמידה ולכן על המורה להחליט לגבי הגשה או ציון בסוף התהליך
ראשית, הפעילות מוצגת באופן מוחשי ודינמי על מסך המחשב של התלמיד. יש כאן שילוב של קול ותמונה שמסייעים לתלמיד להבין באופן יסודי יותר את החומר.
ב. מה הערך הדידקטי של פעילות מתוקשבת (בנושא שבחרת ובכלל), מבחינת הוראה או למידה? אחד היתרונות הבולטים בלמידה מתוקשבת מסוג זה הוא הקצב האישי שהתלמיד מתאים לעצמו בתהליך הלמידה. התלמיד יכול לקבוע את כמות הזמן עבור כל שלב וכן לחזור אחורה.
ג. מה הקשיים שהפעילות המתוקשבת שיצרת עלולה ליצור עבור המשתתפים בה (התלמידים, המורים)?
הקושי העיקרי הוא הבקרה של המורה בכיתה, היכן נמצא כל תלמיד ושליטה על פערי הלימוד (כיתה הטרוגנית) , האם ישנה שליטה מספקת בתפעול הבסיסי של התוכנה, בדיקת התשובות של התלמידים נעשה רק לאחר קבלת התוצר וסיום התהליך. מבחינת התלמידים, ברור כי דרושה כאן עבודה עצמית, ריכוז ורצון להכנס אל תוך תהליך הלמידה ולכן על המורה להחליט לגבי הגשה או ציון בסוף התהליך