א. מה הפעילות המתוקשבת שיצרת מאפשרת מעבר לפעילות שאינה מתוקשבת?
- הפעילות מאפשרת פידבק מיידי
- התצוגה האינטראקטיבית מאפשרת המחשה של היחס הקבוע בין צלעות משולשים בעלי זויות שוות
ב. מה הערך הדידקטי של פעילות מתוקשבת (בנושא שבחרת ובכלל), מבחינת הוראה או למידה?
- למידה מתוך התנסות
- למידה יחידנית בקצב אישי
ג. מה הקשיים שהפעילות המתוקשבת שיצרת עלולה ליצור עבור המשתתפים בה (התלמידים, המורים)?
- בלבול במעבר בין גאוגברה ורוג'ום
- קושי לעקוב אחר ביצוע המטלות
- הפעילות מאפשרת פידבק מיידי
- התצוגה האינטראקטיבית מאפשרת המחשה של היחס הקבוע בין צלעות משולשים בעלי זויות שוות
ב. מה הערך הדידקטי של פעילות מתוקשבת (בנושא שבחרת ובכלל), מבחינת הוראה או למידה?
- למידה מתוך התנסות
- למידה יחידנית בקצב אישי
ג. מה הקשיים שהפעילות המתוקשבת שיצרת עלולה ליצור עבור המשתתפים בה (התלמידים, המורים)?
- בלבול במעבר בין גאוגברה ורוג'ום
- קושי לעקוב אחר ביצוע המטלות